niedziela, 18 listopada 2012

Fashion Week: Thunder Blond & me

W tym roku miałam po raz pierwszy możliwość zobaczenia Łódzkiego Tygodnia Mody jako widz ale i jako modelka! Od pewnego czasu coraz poważniej myślę o zajęciu się modelingiem na poważnie (niedługo zobaczycie kolejne, bardziej profesjonalne zdjęcia), a występ w pokazie mody na takiej imprezie to wielki zaszczyt (dla kogoś kto robi to po raz pierwszy) i doświadczenie.

Wystąpiłam w pokazie marki Thunder Blond, która również po raz pierwszy pojawiła się na Fashion Weeku. Maciek Banasiak - twórca kolekcji (któremu chciałabym bardzo podziękować za cierpliwe odpowiadanie na moje wszystkie pytania :)) postawił na czerń i szarość, jednak znalazło się też miejsce dla koloru szafirowego i pomarańczowego.

Poniżej film z całego pokazu. I od razu powiem, że wiem, że idę jak robot i że wygląda to nie najlepiej, ale proszę o wyrozumiałość - był to mój pierwszy pokaz w życiu. Dodatkowo duża publiczność, nierówna podłoga, buty, które dostałam na 5 minut przed pokazem oraz temperatura (było chyba z 10 stopni, brrr) wpłynęły na mój wygląd. 

No ale już więcej nic nie piszę, oceńcie sami.
A i udało mi się wyprzedzić Jemerced i byłam pierwszą polską blogerką na wybiegu (pomińmy fakt że nie aż tak popularną ) :p













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą