wtorek, 30 października 2012

Konkurs - Designeria Trendy Show

I tak oto na blogu pojawia się pierwszy konkurs :) Do wygrania jest 5 podwójnych zaproszeń na Designeria Trendy Show.

Zadanie konkursowe okazało się chyba zbyt trudne, dlatego wymyśliłam nowe - wydaje mi się że ciekawsze ale i prostsze.

Designeria to projekt promujący najnowsze trendy w modzie, sztuce i wzornictwie. Designeria Trendy Show prezentuje to co najświeższe i najciekawsze. Impreza odbędzie się 15 listopada w Teatrze Palladium

Co zrobić aby wygrać zaproszenie?
1. Polub moją stronę na Facebooku
2. Polub stronę imprezy
3. Na maila artydaga@autograf.pl wyślij odpowiedź na pytanie:
Co Twoim zdaniem każdy powinien posiadać w swojej szafie i dlaczego?
Może to być sukienka, koszulka, spodnie, buty, torebka, pasek, bielizna, pierścionek... - wszystko dozwolone ;)

Zgłoszenia wysyłacie do 10 listopada, ogłoszenie wyników następnego dnia :)
To chyba tyle, zapraszam do udziału ;)



1 komentarz:

  1. Dodałam Cię do obserowanych, liczę na wzajemność, pewnie widzimy się na Designerii :) pozdrawiam/Eva

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne komentarze będą usuwane.
Publikacja zdjęć z bloga tylko za moją zgodą